مرکز توان بخشی دکتر محمد نظری وانانی

انتشار: 14 Farvardin 1403
مرکز توان بخشی دکتر محمد نظری وانانی

مرکز توانبخشی دکتر نظری وانانی یکی از مجهزترین و بروزترین مراکز توانبخشی در سطح کشور و شهر تهران در  تشخیص و درمان مشکلات دیسک کمر، ستون فقرات اعم از دردهای دیسک کمر و گردن، فتق دیسک، ناهنجاری و  شکستگی های ستون فقرات، درد های مفصلی اعم از آرتروز و دردهای زانو، شانه، دست و آرنج، اختلالات سکته مغزی، ضربه مغزی و ضایعات نخاعی زیر نظر متخصصین و اساتید معتبر دانشگاهی می باشد.

در این مرکز می توانید از انواع خدمات ارتوپدی، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی، روانشناسی و طب سالمندان بهره ببرید.

درباره دکتر محمد نظری
 - متخصص توانبخشي و کاردرمانی كودكان و بزرگسالان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
- متخصص توانبخشی سالمندان از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
- پژوهشگر و مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
- برگزار کننده دوره های تخصصی و آموزشی دانشجویان تحت نظارت دانشگاه شهید بهشتی و بهزیستی تهران
- عضو رسمي سازمان نظام پزشكي ایران وعضو انجمن و فدراسيون ايران و امريكا(AOTA)
- عضو رسمی انجمن ‌پزشکان و پیراپزشکان طب ورزشی ایران(iran sport medical)
- عضو انجمن علمی جهانی توان بخشی
- حدود ده سال سابقه کاری در حیطه توانبخشی و راه اندازی بیماران ارتوپدی و مغز واعصاب در تهران
- مدیر کلینیک توانبخشی بهزیستی شهرستان اسلامشهر سال 95-97
- عضو کمیته آسیب های ورزشی تیم فوتسال استان تهران 96-98
- متخصص توانبخشي بيماران ارتوپدي و نورولوژيك (كمردرد، سكته وضربه مغزي و شكستگي و مفاصل و …)بدون نیاز به عمل جراحی و مداخلات تهاجمی
- متخصص درمان انحراف های ستون فقرات بصورت طبیعی بدون هیچ جراحی(قوز پشتی، گودی کمر و…)

مرکز تخصصی دکتر نظری وانانی یکی از مجهزترین مرکزهای تشخیصی تهران که شامل خدمات ارتوپدی، ارتوپدی فنی، طب فیزیکی، طب سالمندان، فیزیوتراپی، کاردرمانی و روانشناسی می باشد.

هدف این مرکز تشخیص صحیح مشکلات ستون فقرات و آرتروز و درد مفاصل زانو و شانه زیر نظر متخصصین و اساتید معتبر و حرفه ای می باشد.