فرا رسیدن نوروز باستانی،خجسته باد

بازدید: 1076 نفر
انتشار: 29 Esfand 1402
فرا رسیدن نوروز باستانی،خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد

فصل‌ها در گردش هستند و روزها از پی هم می‌گذرند. پروردگار با قلم صنع خود همه جهان را به زیبایی تمام آفریده است. اکنون که به فصل زیبای بهار نزدیک می‌شویم و جلوه‌ای از زیبایی و قدرت خداوند را شاهد خواهیم بود. این زایش، نو شدن، زیبایی و طراوت را پاس می داریم و مانند نیکان خود به شکرانه آغازی نو، فرارسیدن بهار را جشن گرفته و تلاش می‌کنیم این رسم کهن را زنده نگاه‌ داریم.

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

مدیریت کلینیک توانبخشی دکتر نظری حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به همه ایرانیان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای همه  آرزومند است. امیدواریم در این سال نو تمام تلاش های شما به موفقیت تبدیل گردد.

 

کلینیک توانبخشی دکتر نظری با در اختیار داشتن تیم تخصصی مجرب و بروزترین ابزار در خدمت بیماران عزیز می باشد. برای دریافت وقت مشاوره و ویزیت آنلاین از طریق نوبت دهی سایت اقدام کرده یا با شماره تلفن های کلینیک در تماس باشید یا از امکان ویزیت آنلاین سایت استفاده نمایید.


  

آدرس:
تهران، میرداماد، تقاطع شریعتی میرداماد، پلاک 2 واحد 5 - 09016391575 - 02122921489

مطب

مطب شخصی دکتر محمد نظری وانانی

مرکز توانبخشی دکتر محمد نظری وانانی

آدرس:

تهران، میرداماد، تقاطع شریعتی میرداماد، پلاک 2 واحد 5 - 09016391575 - 02122921489

شماره تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نظری موجود نیست